نصب قطعه
- توضیحات
- دسته: شرکت B.A.G.S
- منتشر شده در 07 آبان 1394
- نوشته شده توسط Super User
- بازدید: 7972
چگونه بهینه ساز سوخت نصب کنیم؟
نصب بهینه ساز سوخت در کوتاه ترین زمان ممکن بدون نیاز به هیچ گونه ابزاری انجام می شود، چگونگی نصب این دستگاه در کاتالوگی کوچک به همراه هر دستگاه بهینه ساز موجود است، روش نصب دستگاه به این صورت است.
نصب بهینه ساز سوخت در کوتاه ترین زمان ممکن
بدون نیاز به هیچ گونه ابزاری انجام می شود، چگونگی نصب این دستگاه در کاتالوگی
کوچک به همراه هر دستگاه بهینه ساز موجود است، روش نصب دستگاه به این صورت است.
1. نزدیکترین خط ورود سوخت به کاربراتور یا
انژکتور سوخت را بیابید.

2. دو نیمه ی بهینه ساز سوخت را بر روی خط سوخت نصب کنید.

3. بست پلاستیکی را بر روی شیار دو نیمه قرار دهید بست ها را محکم کنید.

4. مرحله نصب قطعه به پایان رسیده است.

--------------------------------------------------------------------------
چگونه بهینه ساز سوخت را برروی خودروهای انژکتوری تنظیم کنیم؟
ابتدا قطعه بهینه ساز مصرف سوخت را
طبق اموزش گفته شده در بالا نصب می کنید.
قسمت بعد با خودروی (قطعه) نصب شده فاصله حدود 15 کیلومتر طی می کنید، بعد
از این فاصله خودرو را متوقف می کنید و موتور را خاموش می کنید، پیاده می
شوید و کاپوت ماشین را بالا می زنید و بست منفی باتری را با (اچال شماره 10
رینگی یا تخت) باز می کنید به مدت زمان 5 دقیقه می گذاریم بسته منفی باز
باشد بعد از 5 دقیقه بسته منفی را در سر جای خود قرار می دهیم و مثل وضعیت
اول محکم می کنید و کاپوت ماشین را می بندید، سپس سوار ماشین شده و موتور
را روشن می کنید توجه کنید ماشین نباید حرکت کند یا در دنده باشد در (حالت
توقف و ساکن) موتور را روشن می کنید (به هیچ عنوان موتور زیر بار کولر
ماشین، بخاری ماشین و یا سیستمی باشد که باعث ایجاد فشار و بار بر روی
موتور باشد، نباشد) و بعد از رعایت کردن شرایط بالا موتور ماشین را گاز می
دهیم به طوری که دور موتور بر روی عدد 2000 دور باشد و به مدت 5 دقیقه ثابت
دور موتور را نگه می دارید نه (دور موتور از روی عدد 2000 دور) بالا برود
نه پایین و بعد از این مدت پای خود را از روی پدال گاز بر می داریم و موتور
را به حالت اولیه رها می کنیم، حالا تنظیمات مربوطه به قطعه بهینه ساز مصرف
سوخت تمام شده و شما می توانید با خاطری اسوده از اتومبیل خود استفاده کنید.
نکته اول:
1. تنظیمات گفته شده در بالا فقط جنبه یک تنظیم موتور ساده دارد و هیچ ضرر
و اسیبی به موتور اتومبیل شما نمی رساند.
2. اگر طبق دستور تنظیم بالا عمل نکردید یا یک قسمت از کار را درست انجام
ندادید باید (قطعه بهینه ساز مصرف سوخت) را از روی اتومبیل خود باز کنید و
مسافت 30 کیلومتر را بپیمایید تا اطلاعات موتور به حالت اول برگردد و بعد
دوباره طبق دستور نصب قطع عمل کنید و (قطعه بهینه ساز مصرف سوخت) را به طور
صحیح نصب کنید و بعد دوباره طبق دستور عمل تنظیم موتور گفته شده در بالا
عمل کنید تا به نتیچه مثبت و کارکرد دقیق قطعه برسید، در غیر این صورت هیچ
جواب مثبتی نخواهید گرفت مهمترین نکته نصب این قطعه بر روی خودرو های
انژکتوری دستور عمل تنظیم موتور بالا می باشد.
نکته دوم:
1. زمانی که 5 دقیقه بست منفی باتری را برمی داریم برای این کار است که در
این مدت زمان ECU ماشین ریست شده و اطلاعات در مورد سوخت موقت پاک شده و
اماده دریافت اطلاعات سوخت جدید که در اثر گذاری از قطعه بهینه ساز مصرف
سوخت نصب شده بر روی موتور ماشین ایجاد می شود دریافت کند.
2. قسمت بعد که 5 دقیقه موتور را گاز می دهیم بر روی دور موتور ثابت 2000
دور، در این زمان اطلاعات سوخت جدید که در اثر تاثیر گذاری قطعه بهینه ساز
مصرف سوخت نصب شده بر روی موتور ماشین ایجاد می شود در مرحله بالا که ECU
ریست شده به جای اطلاعات قبلی ذخیره می شود.
3. این عمل باعث تنظیم شدن موتور با قطعه بهینه ساز مصرف سوخت می شود که
اثر گذاری خوبی بروی اطلاعات حاصل شده از قطعه و ست شدن ان با ECU ماشین می
شود.
--------------------------------------------------------------------------
تفاوت میان بهینه ساز سوخت با بهینه ساز سوخت حرفه ایی چیست؟
بهینه ساز سوخت از دو مگنت
نئودیمیومی برای ایجاد یک میدان مغناطیسی با قدرت 8000 گوس استفاده می کند
در حالی که بهینه ساز سوخت حرفه ای از مگنتهای فوق قدرتمند نئودیمیم که یک
میدان مغناطیسی با قدرت 22000 گوس تولید می کند.
بهینه ساز سوخت در آزمایش ها نشان داد که علاوه بر کاهش 24 درصد از مصرف
سوخت از نشت گازهای مضر سوختی می کاهد.
--------------------------------------------------------------------------
اموزش نصب قطعه افزایش دهنده توان موتور و کاهنده مصرف سوخت خودرو
*VortecCyclone*
:(VortecCyclone)قطعه گردبادی کننده هوا
با قرار گرفتن 1 قطعه (VortecCyclone) گردبادی درون مسیر لوله فیلتر هوا (خرطومی) هوای نامنظم پس ازعبور از قطعه (به دلیل نوع طراحی هندسی خاص 6 پره) به صورت گردباد درآمده و با سرعت و حجم بیشتری وارد مخزن می شود بنابراین هوا و سوخت با نسبت بهتری مخلوط شده و احتراق کاملتری صورت می گیرد و در نتیجه سوخت خام نمی سوزد.

اموزش نصب قطعه ورتک سایکلون برای خودرو های انژکتوری (منیولد) +
طریقه نصب قطعه گردبادی کننده هوا (VortecCyclone) در منیولد سمت دریچه گاز:
1- ابتدا بست فلزی لوله خرطومی سمت دریچه گاز (منیولد) را باز کرده و لوله خرطومی را بیرون بیاورید.

2- قطعه ورتک سایکلون را داخل (منیولد) قرار دهید به گونه ای که جهت پره ها به سمت داخل (موتور) باشد.

3- لوله خرطومی را در محل خود قرار داده و با بست فلزی محکم نمایید.

--------------------------------------------------------------------------
اموزش نصب قطعه
ورتک سایکلون برای خودرو های انژکتوری (لوله خرطومی) ++
طریقه نصب قطعه گردبادی کننده هوا (VortecCyclone) در لوله خرطومی سمت فیلتر هوا:
1- ابتدا بست فلزی لوله خرطومی سمت فیلتر هوا را باز کرده و لوله را بیرون بیاورید.

2- قطعه ورتک سایکلون را داخل (لوله خرطومی) قرار دهید به گونه ای که جهت پره ها به سمت (موتور) باشد.

3- لوله خرطومی را در محل خود قرار داده و با بست فلزی محکم نمایید.

--------------------------------------------------------------------------
اموزش نصب قطعه ورتک سایکلون برای خودرو های کاربراتوری و انژکتوری (اگزوز)
(نصب در اگزوز انواع خودرو)
جهت نصب
قطعه گردبادی کننده
هوا (VortecCyclone)
در اگزوز پیشنهاد می شود به اگزوز سازی یا به تعمیرگاههای متخصص در این
زمینه مراجعه فرمایید.
1- ابتدا بست بین کاتالیزور و منبع اول را باز نموده و قطعه (VortecCyclone) مناسب این قسمت را داخل لوله کاتالیزور قرار دهید به گونه ای که جهت پروانه ها به سمت بیرون باشد سپس لوله و کاتالیزور را به هم متصل کرده و بست آن را محکم نمائید.
2- بست بین منبع دوم و لوله اگزوز را باز نموده و قطعه (VortecCyclone) مناسب با این قسمت را داخل لوله اگزوز قرار دهید به گونه ای که جهت پروانه ها به سمت بیرون باشد سپس لوله و منبع دوم را به هم متصل کرده و بست آن را محکم نمائید.



نصب